Allt verkar vara omlindat i kaos!

Som om inte livet var nog komplicerat som det var så har jag nu en skadad älskling att ta hand om. Ambulans och sjukhus är ju vardagsmat i våra liv men nu får det ta mig fan vara nog. Jag känner ju snart inte panik eller oro över något. Det händer ju något hela tiden så det blir ju ren rutin. Oj min sambo har kanske skadat ryggen, jag kommer ta det lugnt så är jag snart där. Oj här är det någon som har antastat min dotter, lugn jag gör en polisanmälan. Oj min andra dotter har ramlat från tredje våningen och hennes pappa har kört av vägen, jaja jag kommer och hämtar er och lugnar alla andra. Oj min son har en förändring i hjärnan, okej vi kollar vad det är och tar problemen om dom kommer. Oj är det här mitt liv?

Jag skulle vilja ta semester men tror att allt skulle hända om jag var ledig. Så brukar det bli, jag ska inte ta det lugnt. Bara låta allt hända och ta reda på det.

Men jag har en underbar familj och min underbara sambo så jag är nöjd med livet ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0