Älska livet!?

Ja jag vet, tänk positivt och var glad det finns dom som har det värre. Ibland så tror jag inte att det går. På en månad så ska vi till sjukhus minst 10ggr. Alla olika besvär ska tas omhand, möjligen inget av mina men det spelar ingen roll eftersom man måste vara med ändå. Det bästa är ju att varje gång så ska man åka minst 10 mil enkel väg. Ibland blir det till och med 20 mil enkel väg. En hel dag är förstörd och man måste äta och det går pengar i massor. Inte lätt när man ska vara flera på en lön som inte är så stor. Tur är att vi har varandra mitt i allt kaos. Jag tror inte att det finns någon som vill ha mitt liv men jag vill ha det jag! Utan det har jag ju inte min familj. 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Livet går upp och ner hela tiden. Jag lever efter ordspråket "efter regn kommer solsken"! Ha en bra dag!

2008-04-30 @ 08:47:48
URL: http://amandasvita.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0