Jag kan inte tvivla en sekund!

Man vet när något är så rätt att inget annat spelar någon roll. Jag är så säker på min sak att allt bara känns underbart.

Nu har vi haft en trevlig helg igen. Skruvat bil och fixat med allt som behövdes. Sen tog vi en liten roadtrip och hälsade på barn och kompisar. IKEA fick också besök av oss, en ny kökslampa sitter nu och tronar över köksbordet. Nu myser jag och barnen medans han har åkt iväg på tur igen. Någon mat ska vi fixa med tills han kommer hem. Allt utom potatis går bra idag. Barnen är inte så förtjusta i det och dom fick det i 4 dagar i sträck så nu blir det annat.

Tiden får gärna gå lite snabbt nu så jag får kramas igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0