Hur ska man ha det egentligen?

Jag kommer nog aldrig att veta vad jag vill egentligen. Livet är hårt och snart är man ännu hårdare själv.

Tänk positivt säger folk, tänk på att det finns dom som har det värre. Ja det gör det säkert men i mitt liv är det jag som bestämmer och jag vill inte må dåligt i allt jag gör. Barnen är det bästa man har här i världen och när det händer dom något så känns det kan jag säga. Ovissheten är det värsta när chocken och blockeringarna släpper och man inser allvaret i det som händer.

Nu ska jag ge livet en chans. Jag vet att det finns en stor risk i det jag ska göra. Går det åt skogen igen så vet jag att ögonen är mer öppna denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0