Visste inte att det gick att känna sig så värdelös!

Jag känner mig helt värdelös och totalt menigslös här i livet. Jag gör det jag tror är bra för alla inblandade men det slår tillbaka och det hårt. Jag har två diamanter i mitt liv och det kan ingen ta ifrån mig, allt annat kommer i andra hand. Jobba måste man för att överleva och det blir lite pussel att få till men än så länge har jag lyckats. Jag mår dåligt vilket jag hoppas inte ska gå över på dom nära. Jag gör vad jag kan och det är det man kan göra. Skulle behöva någon att luta mig mot när det känns tungt men det finns inte. Jag vill inte tynga någon med mina problem dom är ju oviktiga. Jag är ju en helt värdelös människa som inte gör mycket rätt i detta liv. Skulle inte vilja leva om livet för det finns så mycket som skulle blivit fel på andra vis då. Nu får jag försöka göra det bästa av det.

Jag hoppas att detta ska kunna lätta mina bekymmer lite. Jag vill inte sitta ensam och må dåligt varje dag. Det är inte min lott i livet egentligen. Jag borde vara lycklig och ha massor med energi att leka med diamanterna och hitta på roliga saker. Orken har runnit av mig men den ska jag försöka hitta igen.

So what if I came clean
And told you all you mean to me
And so what if I meant every word I said
Don't let it go to your head
So what if I write your name
'cause you're always on my brain
In a heart I paint a cribbs of red
Baby, don't let it go to your head
Don't be getting any big ideas
Let me make it clear
Just 'cause I can't go on
Just 'cause I die when you're gone
Just 'cause I think of you in bed
Don't let it go to your head
If I looked in your eyes
One, two, too many times
Memorised every word you said
Don't let it go to your head
Don't let it go to your head
So what if I want to kiss
From you're toes up to your lips
It don't mean that you had me yet
You gotta be good I bet
I'm the one who's in control here
Let me make it clear
Just 'cause I can't go on
Just 'cause I die when you gone
Just 'cause I think of you in bed
Don't let it go to your head
If I looked in your eyes
One, two, too many times
Memorized every word you said
Don't let it go to your head
Don't let it go to your head
Now you think you got me
Well I'm gonna get you
Now you think you can touch me
Well I'm gonna let you
Just 'cause I can't go on
Just 'cause I die when you gone
Just 'cause I think of you in bed
Don't let it go to your head
Just 'cause I can't go on
Just 'cause I die when you gone
Just 'cause I think of you in bed
Don't let it go to your head
If I looked in your eyes
One, two, too many times
Memorized every word you said
Don't let it go to your head
Don't let it go to your head
Don't let it go to you head
Don't let it go to your head 

Kommentarer
Postat av: ia

Nemen horredudu...ryck up dig! Garanterar bara du som tycker sa....och alltsa bara du som kan gora dig av med kanslan!

2008-03-25 @ 10:31:33
URL: http://www.mariaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0