En dag med fullt upp som vanligt.

Hatten som Moa fick var så fin att jag måste visa en bild.


Visst är dom fina båda två. <3

Idag var jag ledig och skulle bara ta det lugnt till en början och det gjorde jag. Lyssnade flera timmar på boken och bara lallade runt här hemma. Sen skulle jag bara åka och handla innan barnen kom hem från skolan. Då frågade Jannice om jag kunde ta Musse några timmar medans hon målade, visst inga problem. Åkte upp till Hammargården och hämtade honom lite snabbt. Vi kom hem samtidigt som barnen och på vägen kommer Moas kompis precis när Eric frågar om hans kompis kunde komma. Ja det är ju tråkigt att vara ensam så varför nöja sig med en extra. ;)



Den nya städhjälpen =)

Imorgon är det kvällsjobb vilket innebär att man har hela förmiddagen att plocka här hemma. Nu har det ju börjat bli lite ordning på torpet. Hade det nu funnits lite renoveringsgips så hade jag varit mycket glad men så länge får jag fixa lite här och där. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0