Ont i halsen och jobb ikväll.

Halsen har gjort ont nu i två dagar och jag vill inte ha det. Halstabletter och varmt te dricks för fullt för att se om det går över. Hade ju gärna sluppit vara sjuk nu när skolan har börjat och jag dessutom ska hjälpa mamma nere på skördefesten i helgen och då vill man absolut inte vara sjuk. Jaja det blir nog bra med lite huskurer och liknande. Vet inte riktigt vad som är bäst men det är bara att testa allt som kommer i min väg.

Barnen har åkt till skolan och jag börjar halv två så nu blir det ett ryck med att lägga in kläderna i rätt garderob och få tillbaka gästsängen och bädda den fin så det är klart om någon kommer på besök. Härligt med ljudböcker så man kan springa runt i huset och plocka samtidigt som man lyssnar på en bra bok.

Kommentarer
Postat av: lillsyss

Strepsils, mat och sömn!

2010-09-01 @ 20:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0