Snart börjar skolan igen.

Om mindre än en vecka så börjar barnen skolan och det har dom väntat på länge. Fia har fått en ny ryggsäck och den blev mycket uppskattad. När barnen fyllde ett år så fick dom en liten ryggsäck med sitt namn på och när dom sen fyllde sex år så fick dom en skolryggsäck med namn istället.

Snart får jag alltså ta det lugnt hemma innan jobbet medans barnen åker iväg till skolan. Det kommer faktiskt att bli mycket bra för mig. ;)

Idag är vi lediga och då regnar det naturligtvis. Jag hade tänkt mig en springtur eller långpromenad men det kändes inte lika roligt nu. Får ta tag i städningen istället och se om det lättar upp lite senare. Hade ju velat få fram hallen på ett bra sätt vilket verkar vara omöjligt men skam den som ger sig. Nej nu blir det lite frukost med kidsen och sen ett städryck så får vi se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Så det blir väskor igen när det är dags för skola??? Spännande :-)

2010-09-04 @ 22:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0