Ryck upp dig människa!!!

Nu har jag kommit i en liten svacka känner jag. Träningen går lite trögt och jag får inget gjort men det är bara att gnata på. Träna gör jag men sen känns det som om man skulle ha haft lite mer peppning men det blir väl bara att bita i lite extra. Hade gärna fått bort bebismagen som jag inte gillar något vidare. Ja vi får se vad det går att hitta på men det får väl ta den tid det tar.

I dagarna har det bakats en tårta och lite muffins.
Citrontårta med fluffig frosting =)

Muffins med kolakräm som Moa har dekorerat

Det blev fika på fritids med tårtan och muffinsarna fick vi mumsa i oss på jobbet. Vi får se vad det blir för något bakat nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0