Erics nya frilla

Igår skulle ju Eric på kalas och ville ha en snygg frissa så han fick det.


Killen hela dagen med tuppkam




Han var helt nöjd med klippningen denna gång.

Idag åkte min älskling på jobb igen vilket var lite tråkigt men det går fort tills han är hemma igen och då ska vi på släktträff till Säffle med alla mina syskon och familjer i samma hus över natten. Detta kan bli intressant. Återkommer med hur allt gick senare.

Träningen idag gick över förväntan faktiskt. Ökade lite på några övningar och det kändes bra. Jag märkte en markant skillnad mot innan träningen när vi var på tur. Innan jag började träna så fick jag ont i ländryggen varje gång vi åkte motorcykel men denna gång hade jag inte alls ont och då åkte vi 111mil. Kul när det ger resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0