Ja idag var det jobbigt

Idag har varit en jobbig dag. Började vattna blommor halv tio och var klar med det när klockan var fyra. Då hade antalet vagnar minskat från sju till fyra. Efter det var klart blev det att skicka iväg en order till innan det var dags att hämta barn. Eric hade kunnat bli kvar för jag glömde att svänga in så det blev att åka tillbaka istället.

När vi var hemma insåg jag att pannan hade stannat så det var bara att mata fram pellets så den kom igång igen. Jag var så trött att jag bara ville lägga mig men istället gjorde jag det jag skulle och gick till gymmet. Det märks ju faktiskt skillnad ganska markant har ju t.ex. redan ökat 5kg på skivstången som väger 20kg från början. För att vara en lite liten tjej som inte är så stark alla gånger tycker iaf jag att det är bra. Gjorde ett riktigt bra pass som eventuellt kommer kännas lite imorgon men det är bara trevligt.

Citronfisk och ris blev det när jag kom hem med (som vanligt enligt barnen) hade för mycket citron. Men jag blev mätt och belåten så nu väntar duschen men det är jobbigt. Ja ja bara att klä av sig duscha och krypa till kojs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0