Jobb jobb jobb...

Idag hade vi sovmorgon jag och barnen, klockan var nog åtta innan vi kom upp iaf. Ibland lyxar man till det lite. Skönt att det är sommarlov så man inte behöver upp varje dag för att barnen ska till skolan. Det räcker ju med att man ska jobba stup i kvarten. Men snart är väl den fina sommaren över skulle jag tro och det är dags att kliva upp igen. Men det är bara att njuta så länge det går. Regnet har ju höllt i sig och inte är det varmt heller. Kallt i källaren så jag tror jag blir en isbit snart. Pelletsen är ju slut och jag trodde ju någonstans långt inne att det inte skulle behövas i juni. Jaja ska det vara kallt länge måste jag nog fylla på förrådet så jag kan torka någon tvätt iaf.

Idag har det ökat på med några kilo på skivstången vilket känns bra. Tur att man har träningen som man kan känna sig lite duktig med när allt annat verkar bara vara bläää. Det känns nästan som om all lust har försvunnit men den kommer väl tillbaka får jag hoppas. Ledig på onsdag och då blir det att försöka komma ikapp med detta rotbo till hus vi har. Det känns som om så fort jag går utanför dörren så ska det vara bombnedslag där inne. Men eftersom barnen ska åka till mormor då så hinner jag kanske få undan lite iaf.

Släktträff i helgen och alla syskon ska dit. Det ska bli trevligt och kanske hinner man med lite besök i trakterna vilket hade varit mycket roligt. Jaja dit är det nästan en vecka så vi ska inte planera så långt i förväg för då blir det bara fel.

Det ska bli så kul när väntan är över. Det var ju ett bra tag sen nu men det går säkert bra. Har längtat så mycket och det har min älskade också gjort. Kärlek säger jag bara.

Nu blir det att sova lite så man tar sig upp på jobb imorgon. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0