Kallt i min källare.

Brr idag fryser jag som en liten smurf. Källaren kommer att vara perfekt under den varmaste tiden som kommer nu men idag fryser jag ju snart ihjäl. Skulle plantera blommor efter jobbet men det var så kallt att barnen tog över medans jag gick och tränade. Passet gick ganska bra men det var ingen riktig värme i mig. Tänkte att jag skulle nog bli varm om jag lade mig i solariet men när det äntligen började bli behagligt och jag inte frös längre så tog tiden slut. Är det inte typiskt så säg. Hoppas på mer värme snart så det inte är så fruktansvärt kyligt i min säng.

Nu blir det mer kusiner till mina barn. Malin och Anders ska ha en till bebis och vi önskar dom lycka till och hoppas att allt kommer att gå bra.

Saknar min älskling och längtar. <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0