Saga är verkligen en liten saga =)

På måndagen var det dop för Saga och vi åkte dit med andan i halsen för jag skulle träna innan med Thomas som kvällen innan fått reda på att han var stand in. Vi fick köra genom sången några gånger och det gick bra. Dopet var verkligen fint och jag kände hela tiden att det var rätt beslut att kalla in prästen från pappaledigheten för han gjorde det helt underbart. Saga sov sig genom dopet och även när jag gick upp för att sjunga. Jag sjöng med hjärtat för min älskade syterdotter och hennes föräldrar förstås. Jag är så glad att dom tyckte om det för jag gillade att sjunga den.

Pelle fyllde år så vi passade på att sjunga för honom inne på fikat. Nu ska jag åka på jobb för tiden räcker inte riktigt till för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0