Skattepengar är bra pengar

Idag fick jag reda på att pengarna redan var på väg in på kontot. Det var bara att leta reda på koder till kort och dosa så man kommer åt dom. Skönt att det blir lite extra nu när allt vill fixas. Måste köpa reparationsgips till Erics rum så det kan bli målat och färdigt att bo i snart.

Fick tag på noter igår och bokade tid med Jan inför Sagas dop. Hoppas att det kommer gå bra för det är ju ett tag sen jag hade ett offentligt uppdrag. Ja det kan inte gå sämre än dåligt och det är ju iaf tanken som räknas. Jag sjunger för Saga och dom andra får väl bara gilla läget.

Imorgon blir det gymmet och ikväll blir det källarträning. Tycker om mina nya muskler som gör att jag mår bra istället för att man alltid ska gå och ha ont. Roligt är det ju också att Pelle märker skillnad och inte bara jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0