Skolavslutning imorgon...

Efter frukost gick jag och Fia till gymmet och körde ett pass men sen ville hon ta en promenad med Zita så då gjorde vi det också. Allt gick jättebra tills vi var på väg tillbaka och hon får syn på en björnstaty i en trädgård, hon hoppar till och börjar skälla. Jag fick tala om att det var en staty och att vi nu skulle gå hem å då lugnade hon ner sig. Tur att det är världens snällaste hund så inte Fia-Lotta Larsson flyger iväg in i folks trädgårdar.

Nej men jag undrar om inte det är dags för en macka eller filtallrik nu. Magen börjar kurra och jag ska upp och jobba imorgon. Skolavslutning imorgon kväll och sen fika hemma och tur till Malung för skolavslutning på fredag morgon för Diza. Hon ska hålla tal så det ska bli spännande att höra. Sen ska jag träna med Jan i kyrkan och det börjar bli lite pirrigt faktiskt. Nej kvällsmat blir det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0