Släktträff och annat mys.

I helgen var det släktträff i Bergane och det var faktiskt riktigt trevligt. Alla vi syskon skulle sova hos mamma och pappa i deras stuga, det var riktigt roligt men tyvärr kunde inte Stina och hennes familj komma dagen innan. Allt som allt var vi bara Anders familj 4st, Hannas familj 5st plus en hund, Min familj 4st, Emil, Linneas familj 3st och så mamma och pappa förstås. Det är väl vad man kan kalla fullt hus. =) Dagen efter var det dags att åka till träffen och där var det ungefär 60 pers vilket innebar att vi stod för hälften av styrkan. Alla hade trevligt men det var väldigt mycket knott så några gav upp ganska snart men vi hann med ett syskonkort och ett barnbarnskort och så på allihop också förstås. Inte ofta alla samlas på ett och samma ställe och kameran också är med. Ska bli roligt att sätta upp på väggen sen.

Kvällen kom och vi hade minskat styrkan ute i stugan med fyra personer för ett barn stannade kvar med mormor. Det är ju tur att man inte är ensambarn säger jag bara. Vi har ju alltid varit många så man är nog lite avtrubbad. Vid lunch idag så var vi inte alls många kvar eftersom två familjer till hade lämnat oss. När vi dukat upp var det bara åtta runt bordet och alla åt och var nöjda. Vi städade undan och packade så vi kunde åka hem. Nu är vi hemma och njuter av lugnet. Imorgon är det dop och jag hoppas att det går superbra.

Jag har haft det mycket trevligt och träffat mina små guldklimpar och bara umgåtts med mina syskon och familjer. Det är inte varje dag man får göra det så jag värdesätter verkligen denna helg. Nu blir det mys med min egen lilla familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0