Snart kommer min älskling hem.

Idag har vi hälsat på Malin och fikat lite, det var trevligt. Mera sånt får det bli tycker jag. Sen var det att fortsätta ner till Malung för att köpa fästen till balkonglådorna men det fanns naturligtvis inte så jag fick konstruera egna. Tur att man inte låter en liten bagatell stoppa mig. Efter det vidare för att lämna barnen till mormor för vidare transport till Säffle. Själv jobbar man ju fram till fredag så jag får komma efter.

På gymmet gick det sådär för vattnet man drack stannade liksom i halsen vilket inte är så trevligt när man ska ta i. Jaja det har då tränats iaf så där är jag nöjd. Hemma väntade balkonglådor på uppsättning så det var bara att ta tag i det så det blir lite fint. Naturligtvis så lyckas jag tappa bachon på tån så blodet droppade men plåster på och sen fortsätta. Nu är det fint och jordgubbarna hänger så fint och tagetesen lyser upp och luktar gott. Krokar till lyktorna hann jag också med. Nu är det bara att hoppas att det duger för resten av familjen.
Kryddträdgården ;)


Ja ikväll kan det bli en tekopp på balkongen alla gånger. Nu måste jag sätta fart så att det finns något att äta när gofisen kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0