Solen den sköna

Idag var det linne på och ut i solen med vattenkannan. Blommorna var sugna på vatten idag också. Jag hade fått lite färg såg jag när dagen var slut. Barnen hade vårfest på fritids så jag fick åka hem en stund innan det var dags att hämta dem. De hade haft det jätteroligt och jag fick lite tid att bara vara. Angelica ringde och frågade om jag skulle träna så jag passade på att ta ett pass vilket blev bra när Pelle hade kommit på att vi skulle ut på en mctur fredag lördag. Nu hoppas jag att vi snart kan sova lite så vi tar oss upp imorgon. Eric ska till skolan och Moa ska till mormor sen ska vi iväg. Det ska bli roligt att bara åka iväg vi två det händer ju inte så ofta. Bara att hålla tummarna att vädret blir skapligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0