Sommarlovet har börjat...

Nu när alla barn har fått sommarlov så har även regnet kommit för att stanna ser det ut. Jag har noll inspiration att göra något men måste snart börja göra klart något som jag börjat på. Stolarna till köket borde få bli klara och sen skulle jag ha behövt några byråar till våra kläder. Har blommor att plantera och jordgubbsplantor att hitta ett land till. Ska bli roligt att ha eget jordgubbsland i sommar om det nu blir några gubbar kvar efter att barn och Pelle har sett att det finns. Har jag tur så blir det till en tårta iaf. 

Idag var det skolavslutning i Malung för både Diza och Robin. Först åkte vi till Blomsterbäcken och önskade Diza ett härligt sommarlov och sen vidare till kyrkan där Robin kom ut och jag gick in. Enda stunden jag och Jan var lediga samtidigt var mellan nians avslutning och studenterna men vi lyckades klämma in en repetition där iaf. Känns lite läskigt att inte hinna träna mer men det går bra tror jag.

Jobbat i regnvädret men något positivt är iaf att jag fixade kortpelaren. Att hålla på med blommor i hällregn är mindre kul när man inte har regnkläder på sig. Kallt och ruggigt blev det och inte hade barnen det så mycket bättre med klackskor och gympaskor så var dom inte rustade. Men jag tror att dom hade roligt hos Jannice ändå. Nu blir det att sova lite och upp på jobb imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0