Tisdag var en ganska trist dag.

Idag har det nog inte hänt någonting alls tror jag. Jobbade 9-16 och sen hämtade jag barnen och Alex å Kristoffer som skulle leka. Hem och gjorde isterband och falukorv med potatis och vitsås. Bråkade med Eric om att han skulle äta men Moa åt faktiskt utan problem. Ibland har man ju tur iaf.

Sen var det nog inget mer som hände för träningen den tar jag imorgon istället. Jaja man kan inte ha roliga dagar jämt heller.

Imorgon ska barnen ner till Mormor för vidare transport till Millesvik. LillSyss kommer också men jag vet inte vilken tid det blir så vi får se vad som händer. Har jag tur så kanske jag får hem min efterlängtade älskling imorgon. Jag saknar honom så mycket men den som väntar på något gott...

Nu ska jag nog snart försöka sova så jag kan ha en hel dag med bara göra vad jag vill. Godnatt min skatt. <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0