Trollstigen i bilder.

När vi skulle åka så hittade jag inte kameran och jag sa att det första jag hittar när vi kommer hem är nog kameran. Mycket riktigt så fanns kameran där jag letat tre gånger så det var nog inte meningen att den skulle vara med, men mobilerna var med så några kort blev det.

Ibland känner man sig lite liten. Utsikten från hotellrummet var ju magnifik.Uppe på Dalsnibba 1500m över havet.
Uppe på Dalsnibba tittar vi ut över Geirangerfjorden

Pelle tar kort från hotellrummet

Dags att hoppa in i duschen efter en dag på mcn

Ja man kan ju inte klaga på utsikten en morgon som denna

Guldgrållen hade allt varit rolig att ta med hem men den gick inte ner i ryggsäcken

Geirangerfjorden från andra hållet med Dalsnibba

Missade färjan med fem sekunder så då får man passa på att ta paus

Häftigt bygge måste jag säga. En bro vid ett vattenfall i rostigt och rostfritt.

Bänken var platsbyggd efter berget

Trollstigen med dess vattenfall

Mäktiga vyer har dom gott om i Norge

Humöret var som sagt på topp hela vögen

Solen var med oss hela vägen från start till mål

På vägen hem hittar pelle en tekopp åt mig men den var tydligen upptagen

Ja lite bilder blev det iaf och en mycket trevlig resa förutom trötta rumpor som sagt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0