Trött tröttare Ida

Idag var det en riktigt tråkig dag med massor av regn och rusk. Jobbade på förmiddagen och sen följde Musse med hem. Vi lagade mat och den blev riktigt bra och god men jag blev så trött att jag trodde jag skulle somna på plats. Efter ett bra tag gick vi ner och såg på bolibompa och jag tänkte att nu skulle väl ändå Musse somna lite men det tog ända tills klockan var halv åtta innan han slocknade. Han var så trött så när Jannice skulle hämta honom så orkade han inte ens reagera. Hoppas han somnade om iaf.

Barnen och jag tyckte att det var dags för en liten tårta nu när sommarlovet är här så vi gjorde marängtårta och fikade lite. Nu kommer jag alldeles strax att somna så det är  väl bara att säga god natt och vända sig om. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0