Jobbhelg...

Nu har jag kommit igång igen efter semestern och har snart avverkat sex dagar i sträck på jobbet. Ja man vet ju vad som väntar iaf. Igår hade jag sådan tur att jag delade sovrum och säng med två av mina karlar. Jag har ju några stycken som ni vet. Mindre glad var jag klockan fem i morse när Musse tyckte att Ia skulle gå upp. Lyckades övertala honom att vi skulle vila ett tag till men naturligtvis med några avbrott. Upp och gjorde iordning frukost för att sen påbörja projekt Moas rum. Vi dammsög och skurade för att möblera om hela rummet. I med den nya mattan och vips hade hon ett mysigt litet tjejrum. Dagen innebar också en löprunda och snart kanske det är dags att utöka med fler dagar. Ja min älskade man kom hem igen och nu blir det byte av fönster och isättning av dörr. När vi är klara med det är han säkert på väg på jobb igen och då blir det färdigställande av sovrum för mig. Ska bli så roligt att få göra klart med tapeter runt resten av rummet. Imorgon efter jobbet ska jag till Lotta och förhoppningsvis rätta till lite av felen. Men nu blir det sängen för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0