Slut på semestern

Altanen blev ju klar och den har redan brukats massor, får jag bara dörren på plats så blir det perfekt. Vi har varit och badat och njutit i sommarvärmen och lilla klimpen har också hälsat på. Ja han växer och blir bara större och större för varje gång. Som jag älskar dessa barn. <3



Lilla guldkornet =)

Jag har också börjat springa och nu har jag tänkt att fortsätta med det också. Jag tänkte att om man sätter upp olika mål så kanske det blir lättare att hålla kvar gnistan. Jag laddade ner en löpapp till mobilen och kan nu hålla koll på hur länge och hur långt jag springer. Jag får ju till och med reda på hastighet och då kan man ju se om man förbättrar sig eller inte. Ska bli spännande att se hur det går. Kanske satsar på tjejmilen nästa år eller om någon har något annat roligt lopp att rekomendera. I vinter blir det ju längdskidor igen och kanske kanske man skulle försöka få lite mer go än förra året. Men jag är nöjd med vintern som var för jag har ju inte åkt skidor sen jag gick i skolan.

Moa fyllde år och vi hade ett litet kalas för henne, det med hennes kompisar blir den 27 augusti när skolan har börjat igen. Hon har blivit så stor den lilla sessan, hon var alltid så liten och minst vart vi än kom. Nu är hon lite mer som sina jämnåriga. Måste tömma "köket" på saker så vi kan ha lite plats att leka på. Det är evighetsprojekt att hitta en plats till allt innan det är färdigt. Men jag är jag sååååååå nöjd med vårt husköp.

Igår var det dags att börja jobba igen efter semestern, det gick riktigt bra och idag så är jag ledig.

Nej nu måste jag göra något här hemma. Tjing =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0