Städa städa städa

Nu så här efter semestern så har det varit mycket städande. Jag har hittat ett sovrum under en massa verktyg, material och byggdamm. Snart hoppas jag på mer skrot där inne så jag äntligen skulle kunna bli klar men vi får se när min älskade kommer hem igen. Får jag önska så vore det lite trevligt om han kunde titta hem en stund iaf nästa helg. Ja en stund och stund, lagom länge för att hinna byta fönstret innan helgen. Men men man får vara nöjd med det lilla och det är jag.

För ett tag sedan så gick jag och Moa ut med varsin kamera och lekte lite. Hon är allt en liten pärla min stora sessa. Kanske ni skulle vilja se lite bilder vi tog, ja annars får ni väl blunda en stund hihi.

















Ja är man inte längre så får man klättra lite för att få en bra bild.

Nej om man skulle ta och bege sig ut på en springtur fast först blir det att hänga ut en tvätt i kylan.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0