Grand Canaria

Vi har nu varit iväg på den första semestern med Eric och Moa. Dom var så duktiga under flygresan och det kändes väldigt skönt. Själv hade jag fullt upp under resans gång att se hur insidan av en påse ser ut. :( Vi tog resan från Borlänge och där hade de direktflyg ner till ön men eftersom det var "kraftig motvind" så blev det mellanlandning i Madrid. Där blev vi ståendes i 6h!!! Jag var rasande och mådde verkligen inte bra, men barnen var väldigt tålmodiga och när vi väl var framme var klockan 5 spansk tid. Efter lite mat gick vi och lade oss och dagen efter insåg jag att det var myror i min säng. Såklart blev det att ringa receptionen och fråga om det var meningen att det skulle vara myror i sängen. Hon skulle skicka en vaktmästare och sen frågar hon om vi har All Inclusive?!? Ööö ingår myrorna då eller??? Nej inte då hon undrade när vi skulle äta bara. =)



Detta var vad vi lämnade.



Detta kom vi till. =)



Innan man kan prova cyklopen i poolen måste man kolla i badkaret. =)



Klart man ställer upp när det är tävling. Sen var det ju inte mitt fel att någon svarade fel med tio år på hur länge vi hade varit tillsammans. ;) Nämner inga namn men inte var det jag. :P



Barnen gillade vår transformersbil. =)



På kvällarna var det minidisco och då måste man ju ställa upp på barnen. =)



Barnen hade jätteroligt. :)



Det kanske inte ser så tvärt ut men uppåt går det.



Sista kvällen med lekledarna Sofia och Colleen.

Ja nästa semester blir det att åka till Thailand där maten är god och värmen är i min smak. Du kan få en ordentlig massage och färsk juice. Du kan bada i havet och må gott. Skulle vi ha varit där längre än en vecka hade jag fått spunk.

Tack för mig... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0