Gräsänka och julshopping

I fredags åkte jag och Martin till Mora och julhandlade lite. Jag hittade vinterskor till mig så jag slipper halka runt med mina sneakers jag köpte för nio år sedan. Har funderat varje vinter om det inte vore dags för ett par nya men kängorna duger ju, dom köpte jag ju bara för tretton år sedan. Jag tycker inte det är roligt att köpa skor när inget passar på mina fötter. Men ska jag kunna springa måste jag vara rädd om fötterna för det speglar sig ju på resten av kroppen.



Dessa får pryda mina fötter i vinter. =)

Jag fick ju en liten småförkylning innan jag åkte på semestern och den blev ju inte bättre kan jag ju säga. Nu har jag haft ont i halsen och gröna monster men hoppas att det inte bara känns bättre utan också blir bättre. Jag vill ju kunna träna igen innan allt jag byggt upp innan är borta. Får ju abstinens på det här. Imorgon börjar jobbet också så jag har ju lite att göra kan man säga, återkommer imorgon om hur det gick. Har ju faktiskt kommit ihåg att göra matlåda och fixat skjuts till barnen som har skidträning imorgon.

Idag åkte Pelle på jobb igen och i veckan måste jag ta mig över gränsen för att be banken att fixa med mitt VISAkort. Jag fick det i sommar och har än inte fått min pinkod och inte fungerar det utan. Vi har bett dom skicka koden i ett halvår och det ska då inte vi behöva betala för när det inte har gått att använda det på hela tiden. Kommer inte bli ett trevligt möte kan jag säga.

Nej nu tror jag att det är dags att fundera på lite sömn så man orkar jobba imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0