Litet axplock...

Jag har ju inte talat om att jag gjort kycklingkorv som blev kanongod. Men nästa gång så blir det bara biffar för jag höll på alldeles för länge och måste ha missat någon del eller så för jag har aldrig varit med om sånt krångel med korvhornet. Jag såg på du är vad du äter och där gjorde dom korv så jag tänkte det måste jag också prova. Sagt och gjort så var det en underbar smak på den.



Snart dags för stekpannan. =)



En riktigt god sallad blev det till den mumsiga korven.



Lavendelkakor måste man ju prova när det finns lavendel i skåpet. =)



Sen har vi ju gjort ett pepparkakshus men tydligen har vi råttor som äter upp baksidan och alla nonstop så det ser inte riktigt lika fint ut längre. ;)



Här har barnen bakat Nalle Puh cupcakes. <3

Jag är så sjukt nöjd med mina julklappsinköp och det är ju synd att jag inte kan lägga ut bilder på dom så ni kan se men efter jul så blir det annat. Tycker det är roligt att göra andra glada och det hoppas jag att dom blir också. Bara imorgon kvar så får man se några reaktioner iaf. =) Nu ska jag nog försöka sova lite så jag hinner slå in lite paket innan jobbet imorgon.

God Natt och sov gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0