Jag har en altan...

Nu är altanen så klar den kommer bli för ett tag. Jag har skruvat trall i massor och eftersom det inte räckte med virket vi hade fick jag hämta ut mer. Olyckligtvis visar det sig att en av brädorna är 4mm bredare än dom andra. Inte roligt när det blir så men efter ett raseriutbrott så tog jag och fortsatte med de andra brädorna istället. När sista brädan var på plats tog jag upp utemöblerna och fixade lite mat så vi kunde inviga den ordentligt. Dagen efter var det strålande solsken vilket ledde till röd mage. Men vad gör det när man blir brun sen. Sen har vi varit och badat och njutit i sommarvärmen. Min lilla guldklimp har sovit över och vi har det så roligt tillsammans. När vi lämnat tillbaka honom tog jag mig en springtur och kände mig väldigt nöjd efteråt. Nästa gång ska jag ta en skoterled och se vart jag hamnar då. Är övertygad om att det ska gå som jag vill. Nu är det dags att sova lite och imorgon blir det nya äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0