Tillbaka på jobbet

Igår var första dagen på jobbet efter operationen. Jag såg fram emot det och ville verkligen ha något att göra. Det är ju tur att det finns smärtstillande kan jag säga. Tog två alvedon innan jag började och allt verkade gå bra tills klockan blev fem. Då hade tabletterna slutat verka och jag tänkte inte på det. I med två nya och sen gick det bra men jag var helt slut när jag kom hem. Vi tittade på film med Thomas samtidigt som vi diskuterade smärtlindring. En riktigt trevlig avslutning på kvällen tycker jag. Barnen har börjat med fotboll så nu blir det att lägga upp egen träning runt deras för bästa effektivitet. ;-) Kort dag på jobbet idag och sen imorgon börjar barnpassningen åt Musse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0