Ännu mer pyssel.

Dagens pyssel bestod av strykning av lite nytvättade tyger samt att sy klart presenten till Milla. Det är så lätt att göra saker när man har utrymme och redskap till det. Jag blir bara mer och mer nöjd med mitt sy och pysselrum.



Nu syns det väldigt dåligt men det står Camilla på filten och kudden hör ju naturligtvis till.




Hälsade på lilla Novalie som fick ett par byxor. Hoppas de kommer till användning en stund iaf. =)

Idag blev det canneloni med köttfärs som grannarna hade lagat och imorgon är det min tur att fixa lövbiff till hela gänget. Undrar vad vi ska ha för något till? Någon som har något förslag?

Kom just på att jag glömt bort att tvätta jobbtröjan vilket blir lite jobbigt imorgon men jag får lösa det med en annan tröja i rätt färg iaf. Nu ska jag se klart på Wallander och sen somna gott för att ta mig upp imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0