Kyligt värre men mysigt ibland.

De nya sängarna var en stor succe och man kan faktiskt sova mycket bättre än man har gjort innan. Bara en kudde och ändå bekvämt vad du nu ska göra. =) Innan har jag kunnat haft tre kuddar och aldrig fått det riktigt bekvämt ändå.

På jobbet igår så skulle jag dra en pall vilket resulterade i en bruten nagel som gjorde fruktansvärt ont. I vanliga fall så brukar det bara vara en nagel mindre men denna gång gick den av lite för långt ner vilket innebar att den satt fast i fingret. Med ett plåster gick det att uthärda så länge man inte tryckte på det.

Efter att pelletsen fyllts på så tog vi lunch på Bondas, Schnitzel med kantarellsås. Eftersom vi hade varit riktigt duktiga så blev det en biokväll för oss, En gång i Phuket, detta händer inte ofta men trevligt är det. Filmen rekommenderas verkligen om man vill ha sig ett par glada skratt.

Väl hemma hade Moa städat sitt rum och jag tog mig i kragen och sydde gardiner till henne. Att jag sen blev rasande då jag upptäckte att hon klippt av en stor bit tyg av det jag hade tänkt sy byxor till mig av det hör inte dit. Att hon dessutom bara skulle ha det till filt gör mig galen, filtar har hon ju redan stulit hur många som helst. =(



När det är så här kallt så längtar man till sommaren igen. Drömmer mig tillbaka med en bild på den underbara spikklubban jag köpte i somras.

Nu blir det sängen så får vi se hur det blir med bilder imorgon ifall jag inte är lika arg längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0