Nytt pyssel =)

Jag skulle dagen till ära gå över till granngården och tapetsera men eftersom det var fuskarbete gjort innan så slutade det med spackling och slipning istället. ;) Nu hoppas vi att det ska gå bättre imorgon så Crille ska få sitt rum klart någon gång.

Sen har jag sytt lite idag i mitt fina syrum som jag ställt iordning. Det kommer att bli kanon och jag är mycket nöjd med mitt tilltag att rensa ut här hemma. Bild får ni när jag varit iväg med skrotet. ;) Resultatet av dagen blev lite byxor som jag faktiskt måste säga att för att vara första gången blev riktigt bra.



Nu var det ju lite dåligt ljus så bilden blev inte den bästa men ska se om jag kan hitta en provdocka att ta kort på.

Igår var det en tur till Mora som stod på schemat efter jobbet. Det blev lite shopping alldeles ensam i lugnt och stilla tempo. Inga barn eller stressad älskling som inte kan ta det lugnt. :P Barnen fick nya strumpor och jag fick, hör och häpna, en skjorta som går igen över bysten utan problem. Ni kan säkert förstå att jag blev glad, det händer ju typ aldrig. Sen åkte jag och hämtade upp Martin och vidare till Maxi där jag blev lovad att få åka kundvagn.



Löften är till för att hållas. =)

Vi träffade Jan, Denniz, Anders och Malin och barnen blev helt paffa när jag satt i vagnen. ;) Jag tyckte det var riktigt bekvämt och var ju trött också så det var perfekt.

I tisdags var det alla hjärtans dag och min älskade man hade fixat blomsterbud i form av en vän och det gjorde mig alldeles varm i kroppen. Här sitter man och saknar honom och tänker vad trevligt om han hade varit hemma och då knackar det på dörren. <3 Tänk att man kan älska någon så mycket. <3 Jaja vi ses väl nästa månad iaf.



Underbara blommor från en underbar man. <3 Jag älskar dig av hela mitt hjärta. <3

Nu ska vi snart gå över till grannen för vi är bjudna på mat. Mumsigt värre blir det med oxfilé och hasselbackspotatis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0