Öppet spår, feber och huvudvärk.

Veckan som gått har varit lite hektisk ibland. Full rulle på jobbet och dåligt med egentid till mig. Huvudvärken har smugit sig på med jämna mellanrum och järnbrist på det. Ja ja det går väl över snart. Vi har haft en familj som skulle åka öppet spår över natten, barnen hittade varandra direkt så de hade tittat på film och lekt hela kvällen. Tråkigt nog så vaknade Moa med feber och en väldig huvudvärk så nu har jag hämtat Alvedon så hon ska kunna sova lite till. Själv är jag faktiskt ledig idag, vilket säkert kan ändra sig, men jag hoppas kunna återkomma med ett pyssligt inlägg senare.

Kommentarer
Postat av: lilla systeryster!

Har du testat niferex? De va dom järntabletter jag åt nu under mitten på graviditeten.



kram!

2012-02-26 @ 13:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0