Babybyxa och lite annat pyssel.

Jag har haft lite dålig uppdatering och det har med två saker att göra. Mycket på jobbet och mys med mina små barn. Jag har fixat och trixat lite i syrummet och snart kanske det skulle kunna bli en bild på det. En liten sneakpeak på skåpet med tyger kan ni få.



När jag tyckte det blivit städat och fint så hittade jag ännu mer tyger som åkte i tvätten så snart är skåpet fullt.

Några projekt har hunnit bli klara också och fler är på gång.



Moa skulle på kalas hos ett tvillingpar och då fick det bli filtar med deras bokstav på.



Filt och kuddar i matchande stil. =)

Jag har också hunnit med ett par babybyxor men inte hittat något barn i lämplig storlek att prova de på. Men jag letar vidare för en liten fotografering och utprovning. Vill ju veta att det fungerar innan man syr fler och de inte skulle fungera.

Lill Syss fick ju start i tjejmilen av systrarna när hon fyllde år. Nu är kvartetten anmäld och klar för sammandrabbning, vi får se hur det kommer att gå när det är dags. Tur att man har lite tid på sig att träna upp flåset ordentligt.

Nu ska jag mysa ner i sängen bredvid min älskade så jag tar mig upp till jobbet i tid. =)

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Mycket fina kuddar och filt måste jag säga ;-).

2012-02-28 @ 12:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0