En ny goodiebag och några nya alster.

Igår var jag in på Rackartyg och tittade på tyger och till min förtjusning var det massa tyger för halva priset. Jag fick med mig en fin hög därifrån och nu ska det bara tvättas innan det blir massor av roliga projekt.



Mycket skoj går det att göra med dessa trevliga tyger.



Tänk bara dessa två tyger i kombination med rosa dalahästtyget.

Kul när man hittat något som är roligt att hålla på med samtidigt som det är nyttiga saker man producerar. Jan fick prova min mössa när vi var ner till Malung och han ville ha den så då fick jag sy honom en egen. Självklart blev det även en till Denniz och ett pannband till Malin men jag hann inte ta kort innan så jag får ta kort på dem sedan när jag åker ner och har kameran med mig.

Sandra fick sitt pannband igår när hon kom över på lite spontanmiddag igen. Det blev ju Phad Thai och den kan jag verkligen rekommendera. Superenkelt och gott blir det om man gör som det står vilket var väldans lätt och snabbt. Barnen tyckte inte det var lika gott som risotton dagen innan men jag åt med god aptit och det gjorde Sandra och Martin också.

Nu blir det att se klart på Wallander och sen sova så jag tar mig upp till jobbet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0