Paket!!!

Idag när jag tittade ut så såg jag att DHL stod utanför huset och jag kom på att tygerna kanske kom ända fram till dörren. Mycket riktigt så var det så och det blev direkt att slänga dem i tvättmaskinen för att senare under kvällen kunna knåpa ihop en mössa. =) Det var riktigt fina färger så jag är nöjd än så länge men vi får se när jag ska sy i dem.



Fina eller hur. =)

Igår kom ju Martin hem från sin semester så vi käkade lite mat efter jag hade slutat jobba, lax i citronsås med ris och sallad. Det fanns ju massor att prata om och klockan blev lite för mycket så jag var trött imorse. Men upp kom jag och barnen hann med bussen med skridskor så jag är nöjd för det.

Fina Milla kom över på en pratstund och en massa te vilket alltid är lika trevligt. Nu kanske vi ska kunna klämma in lite gemensam träning framöver nu när jag börjar hålla mig på det friska viset. Ikväll är det ju skidträning och jag ska ta mig en premiärtur och i vinter hoppas jag få ihop lite fler mil än förra året. Ja nu blir det väl helt motsatt bara för att jag vill men det är bara att kämpa på.

Nu ska vi se om inte tvättmaskinen är klar så man får se lite resultat. ;)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hoppas du får en underbar måndag, kika gärna in på min blogg om du har tid och lust :)

2012-01-16 @ 16:21:58
URL: http://jennifererikssons.devote.se
Postat av: emma

Kika gärna in på min blogg om du är intresserad av allt som har med skönhet att göra :D mina senaste tips jag lagt upp är hur du kan lättare få långa naglar och hur du får dina ögon att se större ut!

Hoppas du haft en bra dag, kram!

2012-01-16 @ 22:00:06
URL: http://makeupisglam.blogg.se/
Postat av: Malin

nämen....hej hej! Nu hittade jag din blogg...kul!!

Fina tygerna va! Säg till nästa gång du ska beställa,så kanske vi kan göra det ihop?

Inte för att jag är lika duktig på att sy, men man kan alltid försöka sig på lite mini projekt.



Tjingeling/Malin

2012-01-17 @ 14:10:48
URL: http://www.lantlivetpafjallet.blogspot.com
Postat av: Ida

Klart jag säger till om jag ska beställa igen Malin. =) Tack för alla fina kommentarer det ger inspiration att fortsätta.

2012-01-20 @ 00:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0