Pannan börjar bli tråkig ;)

Jag har inget emot att fixa med saker som tillhör "husjobb", men ibland kan man ju ha roligare saker för sig än att sitta i pannrummet med sot överallt och sota pannan. Har man bara börjat så går det ju fort men efter att ha jobbat hela dagen och hämtat barn så kan man ju göra något trevligare. Jag hann iaf med sotningen och duschen innan det var dags att ta en tur till fjället och hämta folk.

Kameran fick vara med på jobbet eftersom vi ville göra en liten reklamsak för alla fredagsmysande familjer på Kläppen. Naturligtvis så blev det även en bild på den fina thaihyllan som vi fixat och jag blev sjukt sugen på att göra pad thai. Hoppas att det blir bra för det är så sjukt gott.



Helt okej faktiskt. Hoppas det blir succé så vi kan ha det kvar i sortimentet.

När vi skulle åka hem var det tydligen någon som ville leka med kameran.



Ja se så bra att man skrapar rutorna innan man åker. ;)

Nu är det dags för lite söndagsfrukost med massa mys innan jag ska åka på jobb igen. Men imorgon är jag ledig och ska njuta till max efter jag har gjort allt som ska hinnas med. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0