Sjuksängen =(

Nu är jul och nyår över och snart är allt tillbaka till vanligt igen. Jag har börjat jobba och det slutade i sjuksängen. Jag har ju inte varit i så mycket basiller på fyra månader vilket förmodligen sänkt mitt immunförsvar till nada. Hosta, feber, snuva och ont i halsen innebar sängliggande i tre dagar. Idag känns det bättre men inte fullt frisk, men jag hoppas kunna plocka undan ljusstakarna och stjärnorna iaf.

Igår åkte Mys-Martin till Grand Canaria, tråkigt tycker jag. ;) Jag hade hellre haft honom som kock här hemma nu när jag börjar bli mig själv igen. Men när han kommer hem blir det ett riktigt tufft pass på gymmet som straff. :P



På tisdag börjar skolan igen och barnen får lite rutin igen. Det är ju svårt att motivera varför man ska lägga sig när det är som roligast. =) Nu lite mer vila innan dagens sysslor ska bli gjorda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0