Ännu ett färdigt projekt.

Jag skulle ju fixa ett fint litet set till lilla My tänkte jag och det har jag gjort också. En rosa liten body och ett par velourbyxor blev det. Väldigt trevligt att se att det faktiskt kan bli färdiga kläder och saker när man syr. Innan har det ju ofta blivit att man börjar på saker men inte orkar färdigställa det.



Lite fel färg på knapparna men det är inte så lätt att ha allt hemma när andan faller på. ;)



Lite nöjd kan man ju faktiskt få vara ibland.



Pluttiga byxor som blir spännande att se på.



Så här kan det se ut om barnet är platt som en pannkaka. :P

Ett projekt jag har haft på gång ett bra tag nu är ju pimpning av symaskinen. Jag tycker ju att det är tråkigt med saker utan karaktär så en helt alldaglig symaskin var ju inget för mig. Efter många mail och samtal till Tyskland så blev det äntligen klart.



Tråkig vit symaskin innan pimpning.



Så här var det tänkt att den skulle se ut först.



Så här såg det ut när det kom. INTE OKEJ!!! :(



Idag fick jag det här istället. :)



En fin symaskin som inte är som alla andras. :D



Min ägodel <3

Ja nu är jag nöjd och det är bara att sy vidare och bli bättre på det. :)

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

SUUUUUPERSNYGG!!!!!!



Nu vill jag pimpa min maskin också, men det är nog ingen idé. Den står ju högst upp i garderoben. Av placeringen att döma så behöver jag nog inte ens tala om att det är väääääldigt sällan den kommer fram...



Roligt att det blev bra, det är så tråkigt när det blir mycket sämre än vad man har tänkt.



Kramelikramkram!!!

2012-03-13 @ 13:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0