Presentfix...

Vi har fått hem lilla pappa för en stund eftersom Moa blev sjuk men nu mår hon bra igen. Själv har jag jobbat som en liten blå vilket inte riktigt är min grej. Jag tycker om att spendera min tid med min familj och hinna göra saker hemma. Nu har jag ett berg med grejer som ska till skroten men jag hinner inte hem i tid för att åka iväg med det. Nu hoppas jag att det ska hinnas med innan bilen med dragkrok åker iväg igen.



Jag har hunnit sy ett set till lilla Denniz som har fyllt 1år.





Fungerade ju på iaf. ;)



Titta jag kan gå också =)

Sen har det blivit en present klar också till hemlig mottagare.



En tygkorg fodrad med textilvaxduk. Jag hoppas att mottagaren blir glad för det lilla. ;)

Nu blir det lite mer mys innan man blir gräsänka igen. Vi har ju gjort oss förtjänt av en lugn kväll efter att ha tagit en tur på längdskidorna. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0